Další výstavy :o))

17.06.2013 17:51

Po delší době větší aktualizace....

V sobotu 8.6.2013 jsme vyrazili na výstavu do sousedního Německa, konkrétně do městečka Rehau. Později jsme zjistili, že bylo na výstavě přihlášeno kolem 330 zvířat, takže konkurence dost velká. Vezla jsem Icemana, Isabellu, Xaharu a Hessy. Všichni získali hodnocení HV a Isabella se stala 1. nejlepším anglickým crestedem výstavy a Xahara 2. nejlepším anglickým crestedem výstavy, spokojenost veliká :o))).

Také jsem si z Německa přivezla posily do mé nové chovné skupiny aguti zlatá, a to Golden Gelicious vom Birkenbusch (Glorii), Nuri von Henrichenburg a Gandalfa - fotky najdete u profilů jednotlivých morčátek.

Hned následující týden v sobotu 15.6.2013 jsme navštívili skvělou výstavu Nikči Betkové v Proboštově - 2. Krušnohorskou výstavu morčátek. Tentokrát jsem vezla Isabellu 96b, Icemana 96,5b, Xaharu 96,5 - 3. nejlepší anglický crested, Dodo 96,5b - 2. nejlepší hladké adult, Hessy a Noroelle, která se stala Nejlepším saténovým morčetem výstavy, a to ve svých třech měsících, super :o))))))))).

A nakonec jsem si v neděli jela ještě k Jarce Minaříkové do Chs Dvůr Obora pro hladkého černého samečka Williama a rovnou mu vzala nevěstu černou anglickou crestedku Xenii - oba Dvůr Obora. A aby neměl nevěstu jen jednu, převzala jsem ještě černou anglickou crestedku Xendy Golden Bay - fotky opět u profilů morčátek.