Výstava Kladno 2013

08.05.2013 17:26

Uplynulý víkend přinesl spoustu novinek dobrých a bohužel i špatných...... Nejdříve ty dobré zprávy. Zúčastnila jsem se s morčátky 4. a 5. výstavy v Kladně, kde stejně jako loni byla skvělá atmosféra a hojná účast. Vystavovala jsem sedm morčátek: 4.5. Isabella - 96,5b 1. nejlepší anglický crested junior, Iceman 95,5b 3. nejlepší anglický crested junior, Xahara 95b, Seraphina 95b, Métis 94,5b, Espirit 95b a Dorothea 95b. 5.5. Isabelle 96,5b 1. nejlepší anglický crested junior, Iceman 96b, Xahara 96,5b 2. nejlepší anglický crested junior, Iceman 96b, Seraphina 96b, Métis 96,5b, Espirit 96,5b a Dorothea 95b. Víkend utekl jako nic a v neděli odpoledne hurá domů. Z výstavy jsem si také přivezla nové posily do chovu nově barvy zlatá aguti a solid zlatá aguti. Dvě samičky a jednoho samečka. Foto později dodám.

Po návratu domů jsem bohužel zjistila, že Vladimir, který prodělal operaci, při které mu doktor vyndal kámen z močové trubice, přestal jíst a pít a celkově vypadal moc špatně. Začala jsem dokrmovat po dvou hodinách, dostal vitaminy a další dávku antibiotik. Přesto nás v pondělí ráno v 6.10 hodin opustil navždy. Je mi to velmi líto, byl to můj vysněný šiml v saténu, bude mi moc chybět..... :o((((.